måndag 1 augusti 2011

Nu är det dax...


....att ta sig samman igen!!
Semester i all ära, men oj vad det är lätt att lägga på sig:)
Det är härligt att få unna sig, leva gott och njuta.
Men nu får det vara bra.
Det faller sig så naturligt att leva lite nyttigare 
när man börjat jobba.
Inget grillat och vin varje kväll.
Hur länge jag nu klara det, har ju semester på torsdag igen:))
Ja, jag ska i alla fall försöka vara nyttigare, 
inte kul när byxorna spänner:((
En liten tröst är att jag är nog inte är ensam om problemet, eller??

4 kommentarer:

  1. Här är en till som alltid går upp några kilo på sommaren. Lite glass, lite fika, lite snacks, några goda röror och lite ska man väl unna sig på sommaren...?
    MEN: Efter vi kom hem från Turkiet så har jag varit stenhård! INGET onyttigt! Och många, långa promenader! Resultat: Minus 5 kilo på 3 veckor. Så skönt! Nu gäller det bara att hålla i detta...
    Kram // AH

    SvaraRadera
  2. Asså, HALLO!!!! Leva nyttigare på jobb??? Hehehe, vem drog nitlotten me efterrätten i dag?? Hihihih
    Kramar
    //Sarah

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam ett enda dugg. jag hade några bra veckor i början på sommaren men de är ett minne blott.
    Det måste bli skärpning här också!
    Lycka till

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Du är inte ensam men det får vi ta tag i när vi är tillbaka på jobbet igen! Ha det gott! Kram Malin

    SvaraRadera