fredag 12 augusti 2011

Sista dagen!

Ja, och då var det dax för den sista semester dagen!
Lite tråkigt men också lite skönt.
Tråkigt för att nu är det liksom över, även om vi har haft 
en underbar semester och verkligen rått om varandra.
Så har det gått så fort och jag har nästan glömt bort
början på sommaren och hur fint väder vi hade då.
Ja, vädret vad ska man säga??
Sällan har det väl varit så mycket snack om just vädret.
Kanske inte så konstigt när man längtar till 
sommar och semester,sen regnar allt bort:((
Så har det varit för mig den här sista 
semester veckan, bara regn. 
Både jag och barnen är rastlösa och 
vi vet inte vad vi ska hitta på.
Så jag tror att det ska bli riktigt skönt att få 
komma igång och jobba på riktigt:)
Idag har jag ialla fall fullt upp, vi ska ha
vuxen kalas för Hannes idag:)
Så kan nu bara vädret skärpa till sig så att vi kan sitta
ute och ta fördrinken hade jag blir jätteglad!!
Men med min tur kommer nog solen på 
måndag när jag har börjat jobba:))
Fast det är ju skönt det med.
Önskar er en skön fredag!!!




3 kommentarer:

  1. Ses nästa vecka.......=)
    //Sarah

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig helg och jag ska tänka på dig/er på måndag när väckarklockorna ringer! Sköt om dig! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack Malin det värmde verkligen:((
    Det gör vi Sarah, om du nu kan gå??

    SvaraRadera