fredag 5 augusti 2011

Vi är i Norrköping!!

Idag gav vi oss iväg på en liten minisemester!!
Målet är Kolmårdens djurpark.
Så idag körde vi till Norrköping med ett stopp i Gränna där vi tittade på när de gjorde polkagrisar och naturligtvis handlade vi en massa i olika smaker:)
Sen har vi gjort stan hela eftermiddagen och avnjutit god middag. Mannen och barnen han med ett dopp i hotellets jacuzzi också.
Imorgon bär det iväg till Kolmården, men nu ska vi spela Skip-bo!!
Den här polkagrisen är helt i min smak:))


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Kolmården är så himla trevligt.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att den "grisen" passade dig perfekt. Själv hade jag kunnat tänka mig en martini bianco... fanns det? hi, hi

    Har hört att det nya linbaban på Kolmården skall vara en höjdare. Synd att barnen har blivit för stora för att gå på djurpark.
    Ha det riktigt bra
    Kram, kram
    //Monica

    SvaraRadera
  3. Låter trevligt, trevligt!
    Norrköping är knappt fem mil hemifrån, och här har vi fint väder så det gissar jag att ni också har?
    Ha det bra!

    // AH

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra mini semester och polkagrisar är aldrig fel! ha det gott! :) Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Sorry Monica, ingen martini:))
    Däremot Whiskey & tequila:)
    Och Ja det var en höjdare!!!!

    SvaraRadera