söndag 14 augusti 2011

Reflektion!


Det ligger lite i tiden att man ska reflektera och utvärdera.
Hörde på radion i morse när jag var ute och gick 
(ja, hör och häpna jag var faktiskt ute och powerwalkade) 
att Patrik i morrongänget på Mixmegapol hade fått i uppgift 
av sin fru att skriva ner tre dåliga egenskaper om henne, 
för nu skulle äktenskapet utvärderas!
Så långt vågar då inte jag gå
(vill nog inte veta mina dåliga egenskaper).

Istället väljer jag att göra en reflektion och utvärdering om 
Sommaren och semestern.
Tycker det passar bra nu när jag ska börja jobba imorgon.
Jag gjorde en liten brainstorming, så här kommer den 
huller om buller i känsla och i handling:  
  •  Familjemys
  • 6 Strandbesök
  • Hundpassning
  • Ny vänskap
  • Skummeslövstrand
  • Lycklig
  • Fester
  • Minglat med kändisarna i Båstad
  • Sol
  • Generositet 
  • Sommarrocken i dagarna 3
  • Drinkar
  • Besviken
  • Kivik
  • Härliga vänner
  • Njutning 
  • Kubb
  • 6 Böcker
  • Norrköping
  • Glad
  • Regn
  • Kortspel
  • Grillat
  • Städerska/servitris/uppasserska
  • Kolmården
  • 9 1/2 st bag in box
  • Ledsen
  • Svedalabadet
  • Avkoppling
  • Småutflykter
  • Ensam
  • Nöjd
  • Gått upp alldeles för mycket i vikt
  • Shoppat
  • Lilla Torg
  • Kaffe
  • Huset fullt av barn
Så var det med det, vet inte om det hjälper mig inför kommande semestrar.
Men när jag tänker tillbaka inser jag att vi gjort en hel del
på semestern  och slutresultatet är att jag är väldigt 
Nöjd över min semester!


2 kommentarer:

  1. Ett härligt sätt att se tillbaka på sin semester... Det ska jag åsså göra.. Ha det så bra vi ses på onsdag morgon:) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hmmm härligt att se tillbaka på den gångna semestern o konstatera att man har ju hunnit med en hel del! Gör kanse denna reflektion själv när min ledighet är slut! Sköt om dig ! Kram malin

    SvaraRadera