onsdag 31 augusti 2011

Första & sista gången!!!

Ja, det är säkert första och sista gången som ni 
lär se mig i rakt hår så passa på!!
För det kommer nog inte hända igen.
Till och med frissan sa att det det är nog inget 
man orkar göra varenda gång.
Nej, jag tror inte det.
Det tog henne en halvtimme att få det rakt med hjälp av platt tången.
Frågan är då hur lång tid skulle det ta för mig??
Nej, jag får nog stå ut med mina lockar:(
Vill hellre sova på morgnarna:))
Annars blev jag varken nöjdare eller missnöjdare än vad jag 
brukar bli när jag kommer ifrån frissan.
Jag får väl se hur det ser ut imorgon när jag fixar till mig 
på mitt vanliga vis, det är ju då det gäller.
Tycker alltid att jag är alldeles för ljus i början, 
men sen brukar jag vänja mig.
Det jag var mest nöjd med var nog priset, jag
betalade 1110:- hos min nya frissa mot 1800:- 
som det brukar kosta hos min gamla.
På det viset var det värt att byta frissa:))
Så får jag väl se hur jag gör nästa gång.
Håll i hatten för här är jag i rakt hår:))))

2 kommentarer:

  1. Glömde säga idag att du blev fin i ditt ljusa hår! Och rakt hår lär du nog aldrig få, men hade vi kunnat byta så gärna för mig för lite lockar skulle jag allt vilja ha! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Men herrre guuud,du är ju inte alls lik dig.....
    Det blev jätte fint men måste få säga att du ser bättre ut i dina egna fina lockar! :o)

    SvaraRadera