måndag 22 augusti 2011

Måndagsdepp:(


Är det bara jag som känner så här??
Måndagen måste vara den sämsta dagen i hela veckan.
Jag är alltid lika trött oavsett om jag har haft en lugn eller hektisk helg.
Jag tänker alltid den här veckan ska jag vara nyttig.
Men oftast faller det redan på måndagskvällen 
för att jag är så förbaskat trött.
Så jag måste bara unna mig något "litet" så känns det nog
bättre sen, men det funkar ju inte så.
Det är också den dag då det är längst till nästa helg, 
sååååå deprimerande:(
 Och det är hela bara 17 måndag till jul
och det är ju tur det:))
Vilket deppigt inlägg det blev......
Det positiva är i alla fall att det nu bara är 4 dagar till helgen
och 7 dagar tills nästa måndag:))

2 kommentarer:

  1. Ochh mer till listan på positiva saker=) Om 1 dag kommer jag igen....Eller vänta...Det kanske tillhör den negativa listan....Ojoj, nu blev det svårt=)
    Hihi
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. ;) styrke kram från lilla mig och ha nu en skön vecka och luta dig tillbaks på fredakväll med ett glas vin i handen och tänk: Nu är även denna veckan avklarad! Kram Malin

    SvaraRadera