lördag 28 december 2013

Julklappar??


Fick ni några?
Mannen och jag(inte alls jag) hade kommit överens om att vi inte skulle köpa julklappar till varandra. Han hade många fina argument när han försökte övertala mig. Tex att vi skulle åka till Holland och att det fick bli vår julklapp.
Mm, då gick jag ju med på det. Men sen åkte vi ju aldrig. Då ville jag absolut ha julklappar.
Jag älskar ju julklappar.
Så jag har haft en ganska högljud kampanj här hemma och bland släkt och vänner om att jag vill ha julklappar, och smycken är vad jag önskar mig!!

Och tänk, mannen, barnen och bror/svägerskan hade lyssnat och handlat finfina smycken till mig:))



Jag fick:
Tre ringar som kan sättas ihop till en stor.
Halsband.
Örhänge.
Pengar.
Spel.

Inte illa när man först inte skulle fått något, iallafall från mannen;)
Jag är sååå nöjd!!!!
Tack alla ni fina som gjorde mig så glad<3

Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: