lördag 21 december 2013

Ajamen:(


I detta hem kan man minsann inte ligga sjuk utan att någon gör en cup bakom ryggen på en:(

Jag tänkte att jag behövde lite luft efter två dagar i sängen/soffan, så jag tog en liten runda med hundarna. Inte nog med att jag blev andfådd av själva rundan, utan jag höll på att tappa andan när jag såg Tomtefan på garagetaket när jag kom gående ner för vår gata.


Familjen vet precis vad jag tycker om detta, det var nog därför de passade på när jag låg utslagen i soffan.
Men jag ska nog komma på någon motaktion.
Inga julklappar kanske???
Ni kanske kan hjälpa mig att komma på något bra....

För som alla vet är ju hämden ljuv:))

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jul kram och hoppas att du är på bättringsvägen! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Din stackare som har blivit sjuk:( Hoppas att du börjar känna dej bättre! Jag tycker att det är riktigt julfint på ditt hus! Tänk att tomten redan hittat hem till er;) Krya på dej goa Helena! Kramar till dej

    SvaraRadera