söndag 29 december 2013

Snörvel, snörvel


När ska jag bli av med den här hemska förkylningen???
Jag känner mig som dem i otrivinreklamen, jag har pappersnäsdukar överallt.


Idag har har jag gjort precis ingenting, kroppen orkar liksom inte:(
Familjen börjar tycka att jag är dö-trist:(
Igår var mannen så rastlös så jag fick skärpa till mig lite och laga god middag och bedöva mitt bedrövliga jag i några glas vin;)

Nu är han, sonen och morfar och ser småkronorna vinna skiten ur norrmännen:))
Känns riktigt bra att de kommer ut från huset och ifrån mig en liten stund och har trevligt.
Imorgon får jag skärpa till mig igen, för då ska vi ge Hannes, brorsan och hans pågar deras julklapp. Det blir ett prestigefyllt race på go-cart banan.
Och jag ska stå vid sidan och heja!!!

Men nu ska jag inta viloläge igen och hoppas att förkylningen drar sig tillbaka.
Attjoo på er....
Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Krya på dig ♡♥
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det är inget kul att vara sjuk :-( Jag har själv äntligen blivit frisk från en lunginflammation. Krya på dig och ett Gott nytt år önskar jag er! Kram Camilla

    SvaraRadera