onsdag 18 december 2013

Julkort

Jaha, nu var vi där igen.
Jag har börjat att få julkort i brevlådan:(
Jag ha fullförståelse att folk tycker att det här är en trevlig tradition.

Men den är inget för mig!!
Visst, jag skickade också julkort förr, men nu när man har kontakt med 
varandra på nätet tycker jag att det är lite onödigt.
Ge pengarna till välgörenhet istället vetja och spara på miljön!

För här hemma är det så att när jag får ett julkort så tittar jag på det,
 konstaterar vem det är ifrån och sen lägger jag det i soptunnan.
Jag är hemsk, jag vet.

Vissa går dock inte att kasta, jag fick detta söta 
på min kollegas barn igår.
Det får jag spara ett tag:)

Förra året gick jag på en liten nit.
Så detta året har jag bitit mig i tungan:))
Läs här!

Och till alla er som jag inte skickat julkort till vill jag säga:
God Jul & Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar