torsdag 12 december 2013

Ibland blir det inte som man tänkt sig:(

Det händer alla det vet jag, men det är minsann svårt att ställa om sig.

Vi skulle åka till Holland över julen tillsammans med mina föräldrar, 
för att umgås min bror som jobbar och bor där förtillfälligt.
Även hans familj skulle köra ner.
Holland är kanske inte direkt något julställe 
men vi såg alla fram emot det.

Men efter olika jobbrelaterade orsaker fick nu min bror åka hem istället.
Kul han kommer hem!
 Men ååååå vad konstigt allt blev, när man planerat för att åka bort 
och nu ska vi plötsligt vara hemma över julen.
Aja, jag vänjer mig nog vid tanken.
Det kunde ju varit så mycket värre, vi är ju faktiskt friska och
 vi kan väl åka bort över julen något annat år:))

En av de första sakerna som slog mig var:
Undrar om granen klarar sig över julafton??
Vi satte ju in den redan den 1 december för att vi skulle 
kasta ut den den 22 december.
Men i värsta fall får vi väl köpa en ny:))
För julgran måste man ju ha om man ska fira julen hemma:)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar