tisdag 31 december 2013

Nyårsafton





Jag kan inte fatta hur snabbt tiden går. Redan nyårsafton. Jag ligger just nu i soffan och hostar lungorna ur mig och tänker på året som gått. Det har varit ett bra och lugnt år. Som tyvärr slutar på ett för mig tråkigt sätt.
Man vill ju vara snygg och fräsch när man tar på sig nyårsblåsan, men jag är helt mosig och risig till följd av denna "fucking" (ursäkta språket) förkylning.
Vill egentligen bara gömma mig under täcket och komma fram igen när jag är mitt vanliga jag igen. Hur kul känns det att klä upp sig när man bara vill ta på sig mjukiskläderna?
Men det är väl bara till att gaska upp sig igen och låta bli att känna efter. Alla andra vill ju ha sin nyår, så det är ju bara att ställa upp. Ibland önskar jag att jag klarade av att vara riktigt ego och skita i alla andra och bara göra det som jag själv vill.

Jag önskar er alla iallafall en helt underbar nyårsafton och att 2014 blir ert år!!!
Puss och kram från mig!!!

- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Då är vi två sjuklingar. Inne på 3:e veckan.
    Jag har kapitulerat och kommer sitta hemma i mjukiskläder. Champagne har jag och hummer/skaldjur har jag och lite ost. Kommer inte smaka ett skit tror jag men hm lite lyx ska man väl ha?

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Krama till er. Nu tittar vi på Diggiloo från Båstad, vi letar efter er!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du snart känner dej bättre! Och att ni fick en trevlig kväll/natt! Gott Nytt År Kramar från Sanna

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du kunde njuta av nyårsaftom trots envis förkylning!
    Krya på nu och en god fortsättning på 2014 <3 Kram Malin

    SvaraRadera