tisdag 10 december 2013

Vad hände nu då???


Helt plötsligt hade jag massor av energi i kroppen denna kväll.
Jag är liksom helt chockad......

Efter att ha lagat julkorv, potatis och senapssås till familjen körde jag ner till Ica och handlade lite julgodisingredienser.

Så här blev det bakat 2 mjuka pepparkakor, Rocky road, 2 olika sorters risbräck (barnens favorit).
Jag som inte ens hade tänkt göra något julgodis blev övertalad av barnen.
Men, ville de hjälpa till??
Nej, nej de vill bara äta;(
Hmm, det var nog det sista julgodiset denna mamman har gjort:))



Men jag är iallafall pigg och full av energi, så det var ju kul att jag fick gjort något juligt:))
Det gäller ju att passa på, imorgon är jag kanske mitt gamla trötta jag igen, hihi:))

Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar