lördag 21 december 2013

En liten lägesrapport...


...om eländig mig.

Förkylningen har mig i sitt grepp, men idag tog jag mig iallafall in i duschen.
Då hade jag redan hunnit med en förmiddagslur.
Nu sitter jag här vid köksbordet nyduschad och sminkad, jag tänkte att om jag gör vid mig så känner jag nog mig pigg.
Men, inte hjälpte väl det:(
Får nog snart lägga mig på soffan:))
Grrr, det var inte så här jag tänkt börja min ledighet.
Jag som brukar stå emot förkylningar så bra.
Jag slår vad om att det var massagen i tisdags som släppte in förkylningen i min kropp.
Fast och andra sidan är jag ju av med knutan i ryggen.
Så av två onda ting står jag ju faktiskt bara kvar med en, och man ska ju vara glad för det lilla.
Jag är sååååå glad...........snörvl, inte;(



- BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig, sängen ville ha mig i 4 dagar, ja du vet. Krya på dig, du är frisk julafton.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig <3 Kram Malin

    SvaraRadera