tisdag 17 december 2013

25 år idag!!!

Här ska det firas!!!
HIPP HIPP HURRA FÖR OSS IDAG!!!!
25 år sedan jag och Jocke träffades!!
Vem hade kunnat tro det???
Inte jag iallafall:)

Idag kan jag iallafall glatt berätta att vi klarat av 
de första 25 åren tillsammans:))
I vått och torrt.
 I medgångar och motgångar.
I glädje och sorg.

Jag tror att jag pratar för oss båda då jag säger 
att vi är världens bästa vänner.
Jag älskar dig min kära make<3
Jag hoppas att vi får många många år till tillsammans!
Men visst borde man fått en medalj, för det är inte alltid så lätt.
Men har vi lyckats så här långt, tror jag att vi har statistiken med oss:))

Nu höjer vi glaset för oss och säger 
SKÅL!!!

Vill ni se inläggen från föregående årsdagar hittar ni dem här:

3 kommentarer:

  1. GRATTIS ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS till er! Hoppas att ni fick en fin kväll! Kramar

    SvaraRadera
  3. WOW!
    Stort grattis till er!

    SvaraRadera