måndag 9 december 2013

Ledig!!!





Tjohooo!!
Jag är ledig!!
Hur skönt är liksom inte det:))

Jag har dessutom gjort något som jag nog aldrig har gjort sen jag fick barn.
Jag låg nämligen kvar i sängen och "sov" tills de gått hemifrån.
Det var helt underbart att ligga och lyssna på dem.
Inget bråk och inget kiv.
Så när de stängt dörren om sig tassade jag upp i ett tyst hus, Lovely!!

Nu sitter jag i köket och njuter med en kopp kaffe.
Hundarna har fått sin morgonpromenad, som jag tog mig runt iklädd pyjamas:)
Som tur är mötte jag ingen, alla är ju på sina jobb.
Utom jag då, för jag är LEDIG!!!

Nej, dax att sörpla i mig kaffet, hoppa in i duschen och åka och handla de sista julklapparna.

PS. Och så har jag minsann namnsdag också, det känns verkligen som det här är min dag idag;)

Tjingeling på er och ha en härlig Måndag!!

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt härlig dag!
    GRATTIS på namnsdagen <3
    Kram Malin

    SvaraRadera