tisdag 21 januari 2014

Jag har ett litet problem...

...som förhoppningsvis kan avhjälpas med det här:
Jag har hört att det ska vara jätteäckligt, så då tänkte 
jag att inget kan väl vara äckligt i ett vinglas:))
Tänk, antingen stämmer min tes eller har jag köpt fel tranbärsjuice;)

Är iallafall trött på att ständigt och jämt har ont 
och att behöva "gå" hela tiden.

Eftersom jag jobbar på en småbarnsavdelning och sitter på golvet som är 
"svinkalllt" just nu, vet jag åtminstone vart jag fått mitt problem ifrån.
Min arbetskamrat kom med den geniala idéen att jag 
skulle gå med en vetekudde mellan benen.
Men jag tror nog mer på tranbärsjuicen, haha!!!! 

4 kommentarer:

  1. Drick nu på och hoppas att det hjälper!
    Mig har det hjälp fast att jag tycker att det är....... :(
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jag drack "Bremhult" - heter den så....? Nypressad citronjuice. Sur men helt ok och det där gick över!
    Lycka till! och du, är det inte dags för ett glas vin snart? :o)
    Kram cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset och JA, det är absolut dax för ett glas vin!!!

      Radera
  3. Jag lyckades skriva!!!!! :o) Nu skall jag bara komma på hur jag gjorde för att skicka iväg det, hihi....

    SvaraRadera