tisdag 7 januari 2014

Fösta dagen på jobb...

…och det gick som en dans!!

Så skönt att vara i farten igen, det behövde jag verkligen.
Helt plötsligt har jag hunnit med hur mycket som helst.
Efter jobb idag har jag: 
  • Kört in om Stadium och handlat sovsäckar (till jobb)
  • Lagat mat 
  • Ätit (för en gångs skull)
  • Diskat och plockat undan
  • Strukit 2 maskiner tvätt
  • Varit på en rask 3 kilometers promenad med mannen och hundarna
  • Dammsugit
  • Druckit kaffe
  • Och nu är sommarens biljetter till Sommarrocken köpta!!!!
    Konstigt, för så här mycket tyckte jag knappt att jag fick gjort på hela julledigheten och ändå är klockan bara 19.00.
    Nu är jag värd att sätta mig i soffan tycker jag, risken är ju att jag inte är lika pigg och i farten  i morgon:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar