torsdag 2 januari 2014

Vaknat till liv



Ja, äntligen har jag vaknat till liv!!
Gårdagen spenderades iklädd pyjamasen i soffan under en filt hela dagen. Det var inte så att nyårsafton var hård på något sätt men förkylningen straffar mig ordentligt var gång jag är i farten och försöker leva utan för soffan.
Så igår var jag återigen en slagen hjältinna, men nyårsdagen är ju ändå en dag för slapp och mys.
Och ja, den obligatoriska pizzan slank ner.

Nyårsafton som vi spenderade hos våra fina vänner Johnny och Susanne var perfekt.
God mat och dryck och härligt sällskap, precis som det ska vara.

Detta nyår tog jag inte så många bilder och de jag har tagit är mörka. Jag ville helst inte själv vara med på bild eftersom jag är helt förkylningssvullen:(


Våra fina barn och ungdomar!


Deras fina föräldrar!!


Vårt värdpar, tack för en superkväll!!


Vi bjöd på efterrätten, glassbomb till barnen!


Typiskt nog fungerade bara den ena facklan:( men barnen åt med god aptit och var så nöjda!!


Till de vuxna blev det hallon och lakritspannacotta, mums säger jag bara!

Idag har jag då bestämt mig för att vara pigg och fräsch:))
Så nyduschad sitter jag nu här med mitt kaffe och funderar på vad jag ska göra idag.
Tror att jag får börja med att köra ner till Ica, då det ekar ordentligt i kylen.
Ha en bra dag!!

Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar