torsdag 2 januari 2014

Rastlös


Inte jag då alltså, jag hade kunnat ligga i soffan och snörvlat idag med.
Men mannen min är nu rejält rastlös efter att spenderat 2 veckor inne i huset med mig, med några få undantag då förstås.
Han var så uttråkad att han förslog att vi skulle åka till Ikea och det mina vänner säger inte lite.
Vilket han snabbt ångrade när han såg hur mycket folk där var, han var till och med beredd på att vända och åka hem.
Men såklart gick vi in, vi var ju ändå där. Det resulterade i lite diverse småköp bl.a. nya tabletter till köksbordet.
Fina, eller hur??


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, jo då har det nog gått långt :)

    Kram och god fortsättning

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Jag hade tänkt att åka till Ikea idag... Men efter att jag läst detta känner jag att det inte är lönt! Patrik hade vänt;) Nu får du ju bli av med din tradiga förkylning! Kramar till dej

    SvaraRadera