söndag 5 januari 2014

Bio!


Idag var vi hela familjen på bio och jag valde filmen!!


Den var bra även om jag som vanligt tyckte att boken var bättre.
Jag njöt iallafall av att ha hela familjen samlad, det har ju inte blivit så mycket av den varan denna julledighet.

Nu samlar vi oss inför den stundande JVM-finalen och Julia står i köket och gör efterrätt. Det blir säkert mumsigt, fast nu får det snart vara slut på gottigheterna.
Nya tider väntar, fast det får nog vänta tills i morgon tror jag. Det är ju ingen brådska med det, hihi:))
Håll nu tummarna för Sverige!!!

Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Å, här har vi velat fram och tillbaka angående om vi ska gå och se den där hundraåringen eller inte...Har ju hört många som tycker att den är bra, men jag vet inte... :)

    Haha- ja, nu får det nog vara bra med gottigheterna för ett litet tag. Här har det fikats och smaskats i ett par veckor nu, och det känns runt magen, kan jag säga...
    Är ju duktig med mina promenader, men när jag äter i den här takten så hjälper inte ens det. Skärpning nu! :)

    Kram // AH

    SvaraRadera