söndag 12 januari 2014

Jag är så imponerad!!

Av folk som checkar in, lägger ut bilder på Facebook och kommer ihåg att ta bilder till bloggen när de festar och har trevligt.

Jag tittade igenom Facebook nu när vi kom hem från vännerna och kan konstatera att många av mina Facebook vänner festat till det ikväll och haft rolig och det gillas ju. Men varför läggs allt ut på Facebook?? Hur har de tid?? Har de inte så roligt och trevligt att de glömmer bort tid och rum??

För det gör tydligen jag:(
Vilket så klart är bra, för jag är glad över att vi inte sitter med telefonen framme och gör inlägg på fb när vi är borta, för ärligt talat är det ohyfsat.
Men lite bilder till bloggen kunde jag gott tagit, för vi har haft en super trevlig kväll hos vännerna i deras nya hus.
Och jag är ju dock en "bloggerska".

Jaja, så kan det gå:))
Nu ska jag iallafall sova, så godnatt på er!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar