fredag 3 januari 2014

Nu åkte julen ut!!!

Så skönt, inte ett spår kvar av julen här hemma!!

Det blir så rent och ljust när väl julen är borta.
Det är konstigt att i december vill jag ha det mörkt och murrigt, 
men nu i januari vill jag bara ha det ljust och fräscht.
Tror inte jag är speciellt ensam om det, eller hur?

Så när vi väl var färdiga, blev det en tur till tippen 
med allt skit vi samlat på oss.
Sen for vi inom blomsterbutiken för att jag ville ha vita tulpaner.
Tror ni det fanns, nejdå och då skulle jag minsann inte ha 
något annat heller envis som jag är:)

Men det blev iallafall en ljus och fräsch bukett till 
vännerna som vi ska till i kväll, 
Hoppas de inte läser här nu bara:))
Nu i efterhand, var det kanske dumt av mig.
En så´n, bukett hade ju varit snygg på mitt bord också!
Jag får kanske ta en ny runda till blomsterbutiken i morgon, hihi:))

Obs!!!
Glöm inte att det är fredag och fredagsmys idag:))
Ha en trevlig kväll på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar