måndag 6 januari 2014

Bungypump


Jag sa ju att nu får det vara nock:)
Jag behöver verkligen röra på mig. Men jag känner inte riktigt för att börja löpträna igen, inte just nu iallafall. Jag har nämligen en tendens att skruva upp mig själv, jag kan liksom inte träna lagom. Så när jag brukar bestämma mig för att springa så blir det lätt milen några gånger i veckan och då kommer skadorna som ett brev på posten. För snabbt ska det gå, knäpp som jag är. Därför har jag nu bestämt mig för att gå och lyssna på böcker. Lite så där lagom träning, eller hur:)
Jag har gått med stavar en hel del, men är trött på mina vanliga. Så därför tänkte jag att bungypump skulle vara kul att prova.
Så i förmiddags satte jag på träningskläder, en bok och satte stavarna i händerna. Mina nya fina bungypump stavar som jag köpte/fick i födelsedagspresent i förskott.


Visst låter det bra;)
Fast jag såg säkert ut som en riktig idiot där jag gick med mina stavar, men det bjuder jag på, hihi:))
Men det känns i rygg, armar och ben nu vill jag lova.
Allt är ju bättre än att sitta i soffan och trycka i sig praliner.

Eftermiddagen har spenderats hos mina föräldrar där vi har intagit den årliga lutfisken.


Utan barn dessutom, så skönt.
(De ville inte följa med)
Jag älskar verkligen mina barn men nu ska det faktiskt bli skönt att börja jobba imorgon och komma ifrån varandra lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar