lördag 11 januari 2014

Nu har jag...


..."läst" lite på min bok:))
I 47 minuter lyssnade jag på bok samtidigt som jag "råkade" gå snabbt med mina bungystavar i 5,4 km.
Verkligen ett bra sätt att läsa böcker:))

Eftersom jag är ganska ny på att läsa samtidigt som jag jobbar upp pulsen, tänkte jag att jag det bästa var en lättläst bok. Vill ju inte lyssna på mord och jagade människor när jag går på kvällarna när det är mörkt.
Så då fick det blir gammal hederlig kärlek.
Dessutom en Harlequin:))



Vilket jag nog inte läst sen jag var tonåring:))
Fördelen är att man behöver liksom inte tänka när man lyssnar, vilket ju är bra när jag ska lägga fokus på att sätta fötter och stavar rätt i asfalten.
Så nu längtar jag ut till nästa motionsrundan för att se om Damian och Zoe blir förälskade i varandra.

Så nu har jag redan denna härliga lördag både fått en dos kärlek och motion, inte illa:))
Och nu står det shopping med dottern på schemat!!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Laddar du ned ljudböckerna till telefonen eller hur fungerar det?
    Jag blir sugen på att prova jag med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har Storytel.
      Fungerar jättebra, kostar 169 kr i månaden så jan jag och familjen lyssna på hur många böcker vi vill.

      Radera