tisdag 15 januari 2013

När ingenting händer

Är det bra eller dåligt???

För det känns verkligen så just nu:(
Ingenting händer...
...jag går upp
...jobbar
...åker hem
...går och lägger mig
Ja, det är väl ungefär så mina dagar ser ut:(

Fast egentligen är det ju en bra grej:)
Ja, kanske kunde det ju hända lite mer roliga saker så här i januari.
Men det är ju bättre att det händer ingenting än att det händer 
tråkiga och tragiska saker.
Jag tänker på dem i den hemska olyckan i norra Skåne.
Fy alltså!
Ibland ska man nog vara glad för att det händer ingenting<3

3 kommentarer:

  1. Så sant så sant!!! Vilken fruktansvärd olycka fy så otäckt!!
    Sv. Jag kommer absolut snart o hälsar på er, saknar er!!!
    Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Verkligen tråkigt med stora olyckan idag.
    Men så är ju livet, både gott och ont.
    Yvonne

    SvaraRadera