torsdag 3 januari 2013

Mål

Alla pratar om att man ska ha mål här i livet.
Något att sträva efter.

Men med handen på hjärtat är jag värdelös på detta, men 
har fått för mig att jag ska skärpa mig:)

Så hädanefter (tror jag) ska jag sätta upp små mål.
Sådana som jag har en möjlighet att uppnå.
Att gå ner 10 kilo, eller att jag ska bli rik innan året är slut känns inte så lönt:)
Men har jag tur funkar min lilla plan och då kanske jag kan få lite mer uträttat*ler*

Så va är då det första målet???
Skratta inte nu men, jag tänkte att jag ska lägga klart pusslet 
som vi började på för någon jul sen.
Det ska vara färdig innan jag börjar jobba på måndag!!!
Hm, det ser kanske inte så svårt ut, men jag kan lova er 
att det är de kniviga bitarna som är kvar.
Shit, nu får jag skynda mig ut i köket och lägga några bitar,
jag vill ju klara av mina mål:)))

1 kommentar:

  1. Det låter som ett mycket bra mål, tycker jag!
    Och vilken tur att du inte satt upp som mål att gå ner 10 kg i vikt: Då hade du nästan försvunnit, tror jag...! :-)

    Kram och tack för dina snälla ord hos mig! // AH

    SvaraRadera