söndag 27 januari 2013

Helgen...

 ...har varit ljuvligt lugn!!

I går hade vi en riktig familjekväll:)

Länge satt vi runt fonduegrytan och åt och pratade och pratade och åt.
Sen spelade vi Buzz tillsammans, samtidigt som vi konstaterade att 
pappan i huset kan mest om både sport och musik:(
Även söndagen har varit lugn.
Julia har sålt kvällsposten och Hannes har spelat match.
Mannen har slappat framför teven och jag har läst.
Saknaden efter Mr Grey är stor nu när jag läst färdigt böckerna 
och då är det alltid svårt att hoppa på nästa bok som 
borde vara Henning Mankells -Minnet av en smutsig ängel.
Det är nämligen bokklubbsboken som ska vara läst till den 18/2.
Men  istället började jag på
och nu har jag kommit halvvägs och jag måste erkänna 
att den känns lagom så här efter Mr Grey:)))

Fast jag kände ändå att det var dax att ta tag i 
Henning Mankell så jag har precis beställt den på 
för det kan ju vara skönt att variera sig.
Så nu riktigt längtar jag efter att få krypa ner i sängen och lyssna på min bok:))
Godnatt på er och sov gott!!!

2 kommentarer:

  1. Ska faktiskt börja på min första Mr Grey nu i veckan om tillfälle ges :)
    Kram och lycka till med boklysnar boken! //Malin

    SvaraRadera
  2. Haha - så komiskt med tanke på mitt eget inlägg om Mr Grey i dag! :-)
    Men, som sagt: Smaken är olika, och det är ju tur det!

    Så mysigt med fondue! Det var riktigt, riktigt länge sedan. Faktiskt så länge sedan som typ 20 år sedan, och den måltiden slutade med att hela fondue-grytan tog eld... Men gott är det!

    Kram // AH

    SvaraRadera