söndag 13 januari 2013

Snyft!

Helgen har som vanligt flugit förbi, men har varit lugn och mysig.
Helt i min smak!!

Det blev en skogsrunda den här söndagen också:)
Som förgylldes med fika hos brorsan.

I eftermiddags såg vi Forest Gump med barnen och den är ju bara så bra!
Fast jag har sett den hur många gånger som helst 
fällde jag ändå några tårar i slutet.
Barnen skulle nog säga att jag grät ordentligt, men 
det är ju faktiskt en tolkningssak:))



Och nog ligger det någonting i det hans mamma alltid sa:))


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att få snyfta till en bra film! Igår snyftade jag till Idrottsgalan;) Ja det är du och jag!!!Förresten mysigt med promenad i skogen!Härligt! Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Förresten Patrik skulle nog säga att jag grät till idrottsgalan, eller som Nettie säger fulgrät... Ja det var nog fulgrät som jag gjorde igår;) Kram Kram

    SvaraRadera