tisdag 8 januari 2013

Träning???


Jag slås av hur många det är som pratar, andas och sover träning just nu.
Det ligger liksom i tiden så här efter jul.
Och jag säger verkligen ingenting för jag brukar 
också känna mig extra taggad efter jul.
Men just nu undrar jag om denna trend kommer att hålla i sig,
 eller har alla slutat i typ mars??
Så klart hoppas jag att alla fortsätter med sitt tränande.
Jag då???
Nej, inte ett dugg sugen, men vem vet rätt som det är sitter det där.
Suget alltså:))

Fast jag borde nog egentligen ta i tu med det om inget annat för att bli lite piggare:))

3 kommentarer:

  1. Asså, jag e åsso skittrött på alla som börjat träna:))) alla statusar på Facebook, ååhhhh nu har jag tränat igen.... Skitjobbigt asså!!!!! Eller vänta.... Men va f*n... De e ju min egen status jag pratar om:((( hahahaha
    Kramar
    //Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, som tur är stör det mig inte alls, så länge jag bara slipper:))

      Radera
  2. Häng med på Friskis!!! Ännu roligare när man är fler!!
    Kramis :D

    SvaraRadera