lördag 26 januari 2013

Mys Mys Mys

Så härligt vi har det idag jag och mannen!
Mjuka och gosiga kläder på och vi gör i stort sett ingenting:)
Nja, det gör vi ju förståss.
Men jag menar utöver det som måste fixas på helgen.

Nu är vårt stora dilemma om vi ska sätta oss i soffan med 
varsin bok eller om vi ska sätta på en film:)

Barnen är iväg på sitt så här är väldigt lugnt och skönt.
Men i kväll får de allt komma hem för här vankas fondue på oxfilé 
och en massa goda tillbehör:)

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt mys!!

Go lördag på er!

1 kommentar:

  1. Här mys det oxå på i mjuka kläder för mig och Jocke iallafall! Mannen fixar bromsarna på min bil så han fick frågan i morse av barnen: Ska du jobba idag??? Du är ju jobbeklädd! Nu är det dax att bytta på tvättmaskinen :)
    Njut av lördagen och av kvällens GODA middag!
    Kram Malin

    SvaraRadera