fredag 25 januari 2013

Flipp eller Flopp???

Att jag inte är ensam om att stå och vela över dagens klädval är jag saker på, men mitt yrke ställer ibland till det för mig.
När man jobbar på förskola måste man ju ha praktiska kläder " borring" eller hur!
Det är mycket som går bort tex kjol, stövlar, urringat mm.
Jeans och en tröja funkar liksom bäst!

Då till dagens dilemma.
Jag köpte den här tröjan på HM innan jul men har fortfarande inte använt den:(


Var gång jag tar på den så känns den så fel att gå till jobb med, lite för glittrig om man säger så:)
Ska vi sen på fest, ja då är den för varm och alldaglig:(
När ska jag då ha den???
Ja, nu är den iallafall på!
Får väl se hur reaktionen blir, har jag tur tycker barnen att jag är helt fantastiskt vacker:))
I deras ögon är ju glitter aldrig fel:))

Ha en alldeles underbar fredag//Kram på er!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin!
    Du kommer va favoritfröken idag.
    Go´helg!
    Kram :D

    SvaraRadera
  2. Lite glitter och glamor förgyller vardagen!
    Kram Malin

    SvaraRadera