tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton!!!

Ett nytt år och nya möjligheter!!!

Året som har gått har varit angenämt på alla sätt och vis.
2012 var året då jag:
  • fyllde 40 år.
  • fått många nya vänner
  • var på en härlig semester med hela familjen.
  • bestämt mig, jag duger som jag är.
  • insåg att barnen börjar bli stora då båda nu går på högstadiet.
  • slutade på avdelningen på jobb, där jag varit i 9 år.
  • började jobba med 1- och 2-åringar.
  • fått en liten Disa i familjen.
  • lärt mig mycket om mig själv.
  • förvånat mig mer över andra.
  • umgåtts lagom med vänner
  • umgåtts mycket med min älskade familj.
  • överraskat mannen.
  • läst många böcker.
  • lekt med min iPhone alldeles för mycket.
  • avslutade med en trevlig nyårsfest!!!!
Nyårsafton började med att vännerna tog med alla barnen och bowlade.
Medan mannen och jag fixade inför den stundande kvällen!!
Vi lyckades få till det och vi hade en supertrevlig kväll med vännerna.
Här kommer "lite" bilder:))
Skumpa så klart!!
Lite tilltugg:)
Välkomna hem till oss!!
Tre pinglor redo för att släppa loss!!
Herr och fru Andersson fixar i köket.
Mums, god hummersoppa!
Oxfile, potatisbakelse & murkelsås, så gott.
Blev tyvärr ingen bild på den smarriga efterrätten som 
familjen Abrahamnsson bjöd på, med jag kan lova 
att den var både snygg och god!!!
Barnen njöt också!!
Sen blev det ju så klart dans!!!
Ser ni mina snygga moves:)))
Tack för detta året och jag önskar er alla 
en god fortsättning på det nya!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar