torsdag 31 januari 2013

Firad!!

Jodå, jag blev firad till slut:))

Fast jag har mig bara själv att skylla att jag fick vänta till kvällen.
För ärligt talat vem vill bli väckt 4.45 när man kan sova till 6.00??

Men den som väntar på något gott väntar ju inte för länge:))
Eller var det, ....väntar för länge?? Hihi:))

När jag kom hem från jobb stod där vackra tulpaner på 
köksbordet ifrån mina föräldrar, tack så mycket<3
Det blev skönsång med blommor, tårta och paket, precis som det ska vara!
Dajmtårta
Fler vackra tulpaner och kanske är jag miljonär i skrivande stund:))
Jag får väl snart ta och skrapa den där trisslotten.
Spänningen är olidlig!!!
Jag älskar paket!!
Tjohoo, jag fick en IPad!!!
Säkert som en av de sista i Sverige men dock:))
Jag fick även örhänge, piercingsmycke, ett kuponghäfte
och lite tillbehör till Ipaden.

Kuponghäftet var ifrån Hannes och nu ska jag minsann
få fotmassage, och lite andra tjänster.
Kanske var håll tyst kupongen den bästa, undrar om den kan gälla
även på de andra familjemedlemmarna:))

Julia hade skrivit en dikt till mig och som vanligt grät jag floder.


Jag älskar dig,
det finns inga ord som kan beskriva  vad du betyder för mig,
du födde mig,
tack vare dig är jag den jag är idag...
så det finns inga ord att säga till dig,
för jag älskar dig för mycket,
jag kan inte leva utan dig utan dig är jag ingenting,
utan dig är jag död.
Jag har alltid fått ditt stöd, och du har alltid förlåtit mig för vad jag gjort.
Jag älskar dig,
oavsett vad jag säger,
kommer du alltid betyda mest för mig, Jag är inget utan dig,

du visade mig världen en vacker dag och såg ner på mig med välbehag
du omfamnade och älskade mig för att jag nu var en del av dig-
du kommer alltid att vara den bästa och jag älskar dig mer än de flesta.
Första gången jag såg dig mamma visste jag att jag älskade dig med detsamma
Med tryggheten jag kände hos dig jag visste att du skulle ta hand om mig
Med det kan jag säga dig något som
att jag älskar dig året om.
Jag älskar dig mamma vad jag än säger till dig så glöm aldrig bort att du är min bästa vän

Ja, ni kanske förstår mig!

Så nu är jag 41 år och det känns fantastiskt bra!!

Tack för alla fantastiska hälsningar på
fb, sms och blogg.
Ni är helt fantastiska, det värmer verkligen!!!

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt firande det blev!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Fina Julia!! Hon är verkligen duktig på att skriva dikter! Grattis Kramar igen//Nettie

    SvaraRadera
  3. Åh Helena! Så fint skrivet av Julia! Jag förstår att dina tårar rann (spruta) för det gjorde mina!!! Härligt att du har blivit firad på bästa sätt med fina paketer!!! Kuponghäfte är ju superroligt! Och du är näst sist med IPad, jag har ingen ännu!! Grattis än en gång!! Kramar i massor

    SvaraRadera