måndag 23 maj 2011

Hur orkade man????

Det kan man fråga sig?
Hur orkade man när barnen var små??
Att aldrig få sova en hel natt, att ständigt vara
där och ta hand om, och passa upp.
Jag har på 6 dagar hjälpt min dotter igenom 4 svåra migränanfall.
Ja, jag vet jag ska inte klaga hon har det mycket värre.
Men det är inte som jag klagar, jag har bara så svårt att
förstå hur jag orkade vara vaken nätterna igenom förr.
När jag nu känner mig som en urvriden disktrasa
av att bara ha varit vaken några nätter:(
Jag får väl skylla på åldern som med allt annat:))
Nu är det bara att ta sig i kragen, gå och lägga sig och 
förhoppningsvis vakna pigg och utvilad imorgon!!

Godnatt & Sovgott!!!

2 kommentarer:

  1. Stackars Julia och naturligtvis stackars dig.
    Hoppas det dröjer länge tills hon drabbas igen efter en sån pärs.
    Kram

    SvaraRadera