tisdag 31 maj 2011

Liten lägesrapport!

  • Har nu lyckats få i mig sex koppar kaffe på två dagar, det är fortfarande inte gott men jag får i mig det.
  • Varit på Tosselilla idag med fyra förskolebarn och min kollega, vilken underbar dag:))
  • För att ta bort solmärkena efter linnet tog jag idag ett annat sorts linne vilket resulterade i att jag idag har nya solmärken och det ordentligt:(
  • Dottern ska ha NO-prov nästa vecka på ca 40 sidor och uppgifter som ska lösas till det, inte ens vi hittar faktan och hon har panik. Ibland tror jag att lärare får storhetsvansinne.
  • Trött på alla dessa utflykter och alla matsäckar som ska ordnas (vet att jag kastar sten i glashus).
  • Älskar vädret som vi haft idag!!
  • Bara en dag kvar att jobba innan 5 dagars ledighet:))
  • Slutar tidigt imorgon:))))
  • Doris har fått sig en liten tur i sin nya cykelkorg:))

2 kommentarer:

  1. Vilken bra och gullig hundkorg.
    Och gullig hund i korgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu kan hela familjen dra på cykel tur! Ha en mysig helg! Kram Malin

    SvaraRadera