tisdag 17 maj 2011

Dynor...

..har vi gott om nu!!
Jag visste ju att det skulle bli många dynor om vi köpte 
soffan,  men jag hade inte tänkt på var vi skulle ha dem:(
Vi var och tittade på en dynbox, men en sådan stor som vi behöver 
om nu ens det räcker kostar 5000:-
Så det finns inte ens på kartan!
Inte heller finns något överdrag som är så stort, vilket hade varit bäst 
eftersom det tar en evighet att lägga dit och ta bort dynorna.
Därför ligger de för tillfället i uterummet (vilket stör mig något fruktansvärt)
i väntan på att vi kommer på någon lösning.
En lösning hade ju så klart varit att solen sken hela sommaren 
för då hade jag ju sluppit att ta in dem:))

4 kommentarer:

  1. Då hoppas vi att solen kommer fram så du slipper ha besvär med dem=)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Får lite panik när jag ser det.
    Fast här blir väl inga soffor denna sidan året.
    Hälsningar från en bitter fru...

    SvaraRadera
  3. Dagens I-landsproblem :)

    //Jenny B

    SvaraRadera
  4. Vi hoppas på en mycket solig sommar! Kram Malin

    SvaraRadera