torsdag 19 maj 2011

Är det okej...

..om jag bygger ut trädäcket lite?
Frågade Jocke mig i går.
Vad ska man svara på den, det är väl klart 
han kan bygga ut det lite om han vill det.
Det är bara en liten bit så att vi slipper ta på oss skorna för att 
komma in i garaget där dryckeskylen står, men ändå.
Jag blir så imponerad av honom, beslutet taget ena dagen 
och grejor hemma och han är igång andra dagen.
Dessutom tycker han det är kul, kul att ha något att göra.
Precis som han inte har det ändå.
Ja, som sagt.
Jag blir imponerad av att det finns människor som tycker 
om att ha något att göra, medans jag själv bara
älskar att inte ha något att göra:))


2 kommentarer:

  1. Härligt! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt att se din "handy-man" in action.
    Min klipper faktiskt gräset och har storstädat badrummet så jag klagar inte i dag. Själv sitter jag här med en filt och njuter av att det snart är fredag.
    GÖTT!

    Ses i morrn!

    SvaraRadera