lördag 7 maj 2011

Sista doppet!!

Ja, nu är sista doppet tagit!
Vi har nämligen sålt vårt spa:(
Och jag har så´n ångest.
Egentligen vill jag inte alls sälja det, utan den 
drivande kraften i detta är Jocke.
Han har pratat om det ett tag nu och jag har bara viftat bort det lite lätt.
Han tycker att vi badar alldeles för lite mot vad det kostar att driva 
och jag vet att han har rätt, men jag vill ju så gärna ha det kvar ändå.
Jag tycker att det är så fint där det står, men jag 
erkänner jag badar inte så ofta.
 Lite dyr statusgrej att bara ha stående för utseendet skull tyckte han då.
Det värsta är att han har ju sååå rätt!
Så på vinst och förlust satte han in det på Blocket.
Naturligtvis var där någon som nappade direkt, och vi får 
tillbaka nästan allt som vi gett för det. 
Så det är ju en superbra affär, men varför är jag då så ledsen??

Jaja, jag får väl ta mig i kragen och tänka på att nu får jag ut och 
shoppa något som vi kan fylla ut tomrummet med:)
Som ni ser badade vi länge den här gången, vi hoppade 
i när det var ljust och gick upp när det var mörkt.
Det var så skönt och mysigt, så det gällde ju att passa på!!!

Önskar er en härlig lördag!

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild på dig i badet.
    Inte kan jag bjuda hit dig på ett dopp heller för vi går i samma tankar som ni.

    Ha en skön söndag!
    KRAM

    SvaraRadera