söndag 4 september 2011

Tack för igår...

Marie!!
Det var mycket trevligt och så fint ordnat!!
Idag har jag varit trött och mör, har faktiskt ont i hela 
kroppen fast jag inte dansade limbo:))
Men inte gör det någonting, det är bara ett bra betyg på festen tycker jag!!

Skål, nu kör vi igång!!
Det var fiffigt dukat, med långbord igenom de avtagna fönsterna:)
Ett glatt gäng med den vackra värdinnan i rött!
Jocke med sin bordsdam..
och jag med min bordsherre!!
För en gångs skull lyckades även jag och mannen komma med på bild samtidigt:))
Då var kräftskiva nr.2 avklarad...
och det är bara till att ladda inför 
kräftskiva nr.3 nästa lördag!!
Men först en vecka fylld med jobb, föreläsning,
aktiviteter, tandläkarbesök osv.
Ibland är balansen hårfin:
Vilar man upp sig på helgen för att klara av veckan eller 
vilar man upp sig i veckan för att klara av helgen??

2 kommentarer:

  1. Det ser ju städat ut?! ;)))
    Synd man missade detta.

    Förhoppningsvis är jag ledig nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Hum det var en bra fråga!!! Det ser ut som om det blev en lyckad skiva! Ses imorgon o tar tag i veckan :) Kram Malin

    SvaraRadera