måndag 12 september 2011

Award!

 Jag har fått en award av Monica!
Det tackar jag för och ska försöka att göra mitt bästa.

5 frågor
skall jag besvara.

1. Varför började du blogga
Det var tack vare Monica som det hela började för min del.
Efter mycket snack om hennes underbara blogg blev jag bara mer 
och mer sugen, men vad skulle jag skriva om då?
Jag är ju inte speciellt intresserad av vare sig 
heminredning eller trädgård.
Men så en dag i Januari när jag var hemma 
för vård av sjukt barn satte jag igång.
Vet fortfarande inte vad min blogg handlar om, men jag vet 
att det är super kul och det räcker för mig.
Är det sen någon som vill läsa och ge
kommentarer så är det bara ett plus:))
 
2. Vilka bloggar följer du?
De som står i min lista och ibland deras listor.
Tycker också om att läsa matbloggar, även om
det är sällan jag faktiskt lagar något.
Sen blir det ett och annat besök hos någon kändis ibland.

3. Vilken är din favoritfärg?
Haha, nu skulle jag allt vilja överraska er, men det går ju inte. 
Svart, svart, svart och där emellan vitt!!
Inte så överraskande va???
 
4. Vilka är dina favoritfilmer?
Älskar att se på film!!
Jag gillar olika storys, precis som med böcker.
Så jag gillar allt från action, thrillers, drama, komedier och romantik!
Men jag gillar inte science fiction, skräckfilmer och zombie filmer.
 
5. Vilka länder drömmer du om att besöka?
Just nu är jag inte så kräsen, allt med värme och bad går bra:)
Där barnen är nöjda där är jag nöjd.
Men i framtiden när vi bara är två vill jag åka till lite 
udda platser, som till Jordanien och se staden Petra, 
Island och bada i de varma källorna, 
till Sydafrika och åka på safari, 
Dubai för att se och uppleva riktig Lyx.

Ja det var allt,  riktigt kul att få tänka till lite!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar