fredag 9 september 2011

Jag har det bra!

Ja, vem har inte det när det är fredag??
Visst är det njutningsfullt nu när vardagen och fredagsnjutningen kommit igång på riktigt!
Men just så här när en god måltid har avnjutits och man känner sig lagom go av vinet som slunkit ner tillsammans med maten så är livet allt toppen.
Inte blir det sämre av att mannen säger -Ta du med ditt vin och gå och sätt dig så fixar jag disken!!
Visst är han underbar min man och visst har jag det bra!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Härligt Helena!! Man ska njuta av livet!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hälsa Jocke att det var MYCKET snällt....Jag undrar osså om Hans kanske kunde gå kurs hos honom i hur man diskar??
    Han kan alla kvällar, och skulle han vara uppbokad så bokar jag om det=) Hihihi
    På tal om nått helt annat.....

    Jag tog dig på orden o vilade ögonen.....På en snygg kille=) Hehe

    Kramar

    SvaraRadera