torsdag 22 september 2011

Om en vecka....

...bär det iväg till Milano!!!
Jag har den stora förmånen att arbeta på en förskola där vi 
nästan varje år åker iväg för att göra studiebesök 
på någon förskola i Europa.
Sen jag började arbeta där för 8 1/2 år sedan har vi varit i
Rom, London, Krakow, Budapest, Barcelona och Dublin.
Det är super intressant att se hur de har det i de andra länderna
och få höra hur förskolorna fungerar där.
Det här året är det då dax för Milano. 
Vilket är lite speciellt eftersom vi ska besöka en Reggio Emilia förskola.
Jag hoppas att vi ska få mycket inspiration och idéer:)
Sen måste jag ju säga att det är härligt att få åka iväg 
tillsammans med sina arbetskamrater så här.
Vi brukar ha sååå roligt!!!

 Det blir ju inte heller sämre av att där fortfarande är sommarvärme:))
Idag har där varit ca 28 grader och i skrivande stund är där 19!! 
Så nice, jag riktigt längtar!!!


3 kommentarer:

  1. Ska bli spännande o kul att komma iväg! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Avis ;)Ha det super bra!
    Kram Camilla

    SvaraRadera