tisdag 13 september 2011

Check!

Då var höstens föräldramöte på min förskola avklarad.
Tycker det är kul och trevligt med de här föräldramötena.
Våra föräldrar är så nöjda och bättre kan det ju inte bli:)
Fast jag kan ju inte sticka under stolen med att jag alltid 
är lite spänd och smånervös inför dessa möten.
Att prata inför folk är en förmåga som jag inte har haft med 
mig från början, utan den har liksom vuxit fram.
(Fast jag säger inte att jag är bra på det).
Men idag tycker jag i alla fall inte att det är så farligt.
Men oron sitter alltid i -Bara jag inte säger något tokigt.
Nu är det i alla fall gjort och det är ganska skönt att kunna säga
Check
och göra en stor bock på listan!!

1 kommentar:

  1. Ha, ha vi har samma överskrift i dag såg jag, men den är ju så skön att sätta så det är ju förståligt!
    Tack för i dag - det gjorde vi bra!
    Kram

    SvaraRadera