tisdag 11 oktober 2011

Morgondilemma




Sonen sa: Åh, vad ska jag äta till frukost? Vi har ju inget bröd hemma!
Jag upptäckte att vi har olika uppfattningar om det, för visst har vi bröd hemma.
Bara inte det brödet han var sugen på just idag:(
Jag förklarade då att vi varken är en affär eller restaurang så man får hålla tillgodo med det som finns hemma. Han tittade lite surt på mig och tog flingor och mjölk och deklarerade högt att det här blir man minsann inte mätt på!!
Sådär ja, där fick jag visst mitt straff, han blir inte mätt:))
Så kan det gå, haha:))

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stackars Hannes!!!! Att hans mamma kan förstå och läsa tankar.... Fy på dig Helena :)
    Nä skämt o sido....
    Jag kan tycka 3 olika sorters bröd räcker länge, ibland kan man inte få som man vill :(

    SvaraRadera