fredag 21 oktober 2011

Fredag igen...

...och allt känns så bra!!!
Tiden går så fort, känns som det precis var fredag.
Veckorna rullar på i rekord fart:)
Nu är vi mitt i oktober och jag njuter av att få krypa in i värmen och tända alla ljus:))
Jag slutade tidigt idag, men det var en så'n härlig fredagskänsla på jobb att jag nästan inte ville gå hem:)) kan det kanske bero på de små påsarna som våra hemliga vänner lägger roliga saker i??
Tack vare det som jag hittade i min påse har jag haft en lugn och stillsam eftermiddag helt i min smak:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Njut nu av din tidning och hoppas att ljuset doftade lika gott tänt som i förpackningen! Ha en mysig helg Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick en härlig fredag:) Och att tidningen var bra... Ha en skön lördag Kramis Kramis

    SvaraRadera