onsdag 29 juni 2011

Stranden!!

Sista dagen på den här minisemestern åkte jag, 
barnen och Julias kompis till stranden.
Det blev en helt underbar dag i 26 -gradig värme och blå himmel!
Öresundsbron på långt håll, glömde min egen 
kamera så jag fick låna Julias.
Tyvärr är där helt kass zoom på den:(
Turning Torso
Hannes har ett lite udda sätt att sola på:))
Yatzy

Imorgon är det jobb igen, men det gör inget.
Ska bli kul att träffa mina arbetskamrater.
Dessutom jobbar jag ju bara två dagar 
sen är det semester på riktigt!!!

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag! ses imorgon! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Amen tänk så nära vi var varandra.......
    Kan säga att jag förstår Hannes...Jag förstår helt och hållet hans sätt att sola på! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken lyckoträff på lediga dagen!
    kram, kram!

    SvaraRadera