torsdag 23 juni 2011

Förberedelserna fortsätter!

Semester!!!
Ja, en liten i alla fall, jag har en så kallad bonus semester
innan den stora semestern kommer!
En vecka är jag ledig innan jag går in och jobbar torsdag och fredag,
för att sen börja min riktiga semester.
Det känns jätte skönt även om semester inte börjar på topp.
Vädret är ju inte så kul och förberedelserna inför
midsommar fortsätter:(
(Hade varit skönare att ligga på en strand och läsa en bok)
Silltårtan står i kylen för att stelna
Myrstacken färdig till morgondagens välkomst tilltugg
Den laktosfria räkröran likaså!!

2 kommentarer:

  1. Det är lite att stå i med alla förberedelser. Jag klämde i med en laxtårta istället för den klassiska silltårtan i år - hoppas gästerna blir nöjda med det. Din marinerade kyckling skall också pryda vår bufe i år.
    Hoppas den laktosfria räkröran går hem i stugan - den ser smarrig ut.
    Ha det riktigt skönt, kul och gott!
    Midsommarkram
    //Monica

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig midsommar! Här förbereds det för fullt oxå! Kram Malin

    SvaraRadera