fredag 3 juni 2011

När det är fint väder...

.... blir det inte att jag bloggar:(
Inte har jag lust att gå in och sätta mig framför datorn, när 
jag istället har chansen att sitta i solen och mysa.
Men fast jag inte har varit här inne och rapporterat
har det ändå hänt en hel del.
Jocke och våra kära vänner/grannar har lagt ny papp på vårt garagetak:))
Jag har då som den goda hustru jag är servat med lunch och middagar.))
Dessutom har jag underhållit fruarna medan deras män slitit 
hårt tillsammans med min man på taket:)

Här kommer en liten kavalkad med bilder från de gångna dagarna:)
Härliga grabbar som hjälps åt!!
Jocke borde nog ha smort in sig i faktor 50:))
Lite soffhäng i solen innan middagen i torsdags...
...mer soffhäng..
...och lite till...
..och lite till!!
Sen blev det lunch i dag...
.... och för oss också!!!
Det är så najs att bara gå runt och lalla sådana här dagar!!
En drink här och en drink där, det är livet det:))

3 kommentarer:

  1. Snacka om att våra soffor varit en bra investering för vårt välbefinnande.
    Jag är helt salig, nöjd & glad över vår.
    Ni ser ut att ha det så mysigt allihopa och SOLEN - you know what I mean!

    Må bäst
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt med långhelg o sommarvärme! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jocke har ju samma solbränna som ja ju=) Hihihi.....
    Kramar
    /Sarah

    SvaraRadera