tisdag 14 juni 2011

Jag har visst fått....

...en alldeles egen gangster!!!
Det kanske man egentligen inte ska vara så stolt över, 
men det är härligt att leklusten fortfarande sitter i:)
Kanske kan det bero på det lyckorus barnen går omkring med
här hemma så här kvällen före skolavslutningen.
För visst är det något speciellt med skolavslutningar och alla 
förväntningar barnen har inför sommarlovet.
Själv ska jag vara ledig och stå där och njuta av barnens
alla uppträden och rektorns tråkiga tal.

Ja, nu blir det till att öva, tur att det inte hörs igenom bloggen, hihi....
Den blomster tid nu kommer......


3 kommentarer:

  1. Tror inte att jag vågar låta min dotter "va" med en farlig gangster ;-) .
    Jaha då var det dags för skolavslutning igen och en arbetsvecka kvar för mig. Hoppas på fint väder imorgon och ljuvlig sång :-). / Jane B

    SvaraRadera
  2. Tack gode gud att det inte går att höra dig=) Hihihi...Nä skämt och sido. Du sjunger ju bra!
    Ha en bra dag i morrn, vi ses på Torsdag

    SvaraRadera
  3. Med tre grabbar i familjen har vi en ansenlig vapenarsenal här hemma...Tycker mig känna igen vapnen på bilden t.o.m.... :-)
    Apropå shortsproblemet du skrev om håller jag fullständigt med!!! Mina tvillingar har båda problem med att hitta shorts. Den ena hittar inga som sitter uppe utan att dra åt ett skärp jättejättemycket (Blir inget snyggt) och den andra hittar inga shorts som är rymliga nog över baken! Alla shorts verkar vara gjorda för ett mellanting av killarna...:-(

    Kram // AH

    SvaraRadera